Gå vidare till innehåll

Över 5.000+ nöjda kunder

JUST NU 30% PÅ ALLA VÄSKOR

Fri frakt inom Sverige

    Returer och återbetalning

    Returpolicy

    Returrätt

    Du har 14 dagar på dig att begära en retur från det datum då du mottog varan. Returer efter 14 dagar accepteras inte.

    Ansvar för Returfrakt

    Kunden ansvarar för kostnaden för returfrakt, såvida inte produkten är defekt eller felaktigt packad. Returkostnaden är 95 kr och dras av från din återbetalning. Gratis returer eller returetiketter erbjuds inte.

    Villkor för Retur

    • Varan måste vara oanvänd, otvättad och fri från fläckar, djurhår och lukter.

    • Produktetiketterna måste vara intakta.

    • Returer skickas till vårt lager i Trollhättan.

    Ej Uthämtade Varor

    Om en vara inte har hämtats ut och returneras till oss, kommer kunden att stå för fraktkostnaden för att skicka tillbaka varan till vårt lager i Trollhättan. Ersättning för varan ges efter att den har mottagits på vårt lager.


    Återbetalningspolicy

    Behandlingstid

    Återbetalningen behandlas inom 14 dagar efter att Veskera mottagit och inspekterat den returnerade varan. För tjänster påbörjas återbetalningen inom 14 dagar efter att kunden meddelat avbrytandet.

    Metod för Återbetalning

    Återbetalningar utfärdas via den ursprungliga betalningsmetoden. Observera att returkostnaden på 95 kr dras av från återbetalningen.

    Defekta eller Felaktiga Varor

    Kunden bör inspektera varan vid leverans och rapportera eventuella defekter, skador eller fel inom 48 timmar till support@veskera.se

    Ej Mottagna Varor

    Om en vara inte mottagits men spårningen visar att den har levererats, kan ersättning ges efter att en korrekt leveransadress har mottagits. Kunden står för fraktkostnaden för att returnera varan till vårt lager i Trollhättan.


    Avbeställningar

    Tidsgräns för Avbeställning

    Avbeställningar eller ändringar av order accepteras endast inom 8 timmar efter att beställningen har lagts, och om ordern ännu inte är behandlad.


    Ansvarsfriskrivning

    • Veskera tar inget ansvar för förseningar eller fel orsakade av omständigheter utanför företagets kontroll (t.ex. arbetskonflikter, myndighetsbeslut).

    • Företaget ansvarar inte för eventuella förändringar av produkter som görs av leverantören.

    • Användning av produkter sker på kundens egen risk. Det är kundens ansvar att följa produktinstruktionerna.


    Kontaktinformation

    Företagsnamn: Veskera ( Står under namnet Hypekicks AB) 559485-1494

    Adress: Faktorsgatan 4
    E-post: support@veskera.se
    Telefon: Ingen kundtjänst via telefon

    För ytterligare frågor eller information, kontakta Veskera på support@veskera.se

    Klarna

    Betala tryggt och säkert med Klarna.

    Fri frakt

    Vi erbjuder fri frakt inom hela Sverige.

    Kundtjänst

    Tillgänglig: Mån-fre 09:00-17:00

    5.000+ kunder

    Över 5.000 nöjda kunder sedan start.